Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Destinatii de vacanta

Daca cineva te trimite aici:

http://www.uniline.hr/index.php?lang=ro&pid=611&oid=21207010437681062#

zici ca te injura. Totusi, lumea este foarte multumita de sejur, calificativele fiind de la excelent in sus. O fi jenant sa-i spui cuiva unde ai fost?

Sa presupunem ca mergi cu familia. Poate tu vei fi stanjenit, sotia s-ar putea sa se bucure, dar copii? Ce faci cu copii? Ei nici nu au voie sa pronunte cuvintele urate. Daca-i intreaba profesoara unde si-au petrecut vacanta? Ei cum o scot la capat?

Comments on: "Destinatii de vacanta" (7)

  1. asta-i chiar tare. nu stiam ca exista si hotelul cu acelasi nume.
    apropo asa invata copii sa minta: sunt intrebati de invatatoare unde si-au facut vacanta si raspund in croatia, iar la intrebarea unde in croatia, or sa raspunda(mai mult de rusine) ca nu mai stiu exact cum se numeste orasul, iar invatatoarea o sa se prinda dupa roseata din obraji.

  2. @ tykryt
    Asta numai daca invatatoarea stie de localitate…😀

  3. fiica-mea vorbea cu mine la telefon in romana, de la scoala (un High School canadian de pe aici). Imi spune mai tarziu: „dupa ce-am inchis telefonul, se uitau colegii bizar la mine, de ce injuram atata”.

    Problema e ca in romana folosesti des „ce sa fac”, „fac asa”, „ei fac asta” etc. Sa mai spun ce-nseamna „fac” in engleza?😀

  4. @ Cristi
    Asta e adevarat, dar incearca sa vorbesti despre negrii in romaneste de fata cu ei sa vezi surpriza.😀 „Negrul asta” „negrul ala”

  5. hahahah…stiam de locul asta. intr-adevar foarte jenant sa te apuci sa spui unde ti-ai petrecut vacanta. daca e sa-ti faci vacanta cu copiii, mai bine ocolesti regiunea asta oricat ar fi de ieftina si de atragatoare🙂.

  6. ieftin chiar nu e. croatia e oricum scumpa, desi se spune ca e foarte frumoasa.

  7. Acolo imi propusesera niste prieteni sa imi petrec luna de miere. Am refuzat: cand o sa ma intrebe lumea unde am fost in luna de miere cum pot sa spun asta? Nevasta se mai descurca ca doar era luna de miere, dar eu?😀

Lasă un răspuns

Nor etichete

