Noutati IT, energie regenerabila, alerte

(Atentionare – aici nu veti gasi comentariul meciului Grecia-Suedia, pentru acesta va rog sa accesati site-urile ziarelor de sport)

Nu fac parte dintre cei care dau din toate pozitiile in comentatorii sportivi. E greu sa comentezi un meci, emotiile unei transmisiuni in direct, obligativitatea de a spune ceva pe tot parcursul meciului creeaza un stres ce duce inevitabil la greseli.

Cand ma uit la meci, ma distrez de comentariile ratate sau prea putin inspirate. Fara ele, un meci de fotbal ar fi chiar anost.

Aseara, m-am distrat copios, ca de obicei, in timpul meciului Grecia – Suedia. La un moment dat, m-am hotarat sa notez doua-trei comentarii ratate.

Deci, am aflat ca „linia de mijloc greceasca nu prea stie cu mingea cu exceptia unui singur jucator”. Daca un jucator profesionist nu stie cu mingea atunci ce cauta pe teren? Probabil numara firele de iarba sau o fi responsabil cu luatul temperaturii pe teren, o avea vreun termometru la el? Sau, cea mai probabila explicatie ar fi ca asigura o desfasurare a jocului optima pentru cei care „stiu cu mingea” – ii sterg pe frunte cand transpira, le fac un masaj cand ii dor umerii sau chiar ii cara in spate cand au obosit.

O alta perla pe care am notat-o: „Grecia a avut o cota la pariuri de 10-15 la unu. Aceasta cota este mult mai buna decat cea de data trecuta cand a avut o cota de 150-200 la unu. Aceasta imbunatatire se datoreaza faptului ca Grecia a castigat ultimul Campionat European si pariorii s-au pacalit atunci. Cota de anul asta reprezinta un semnal de alarma pentru echipele adverse, care au aflat astfel ca Grecia e o echipa puternica”

Aha, deci antrenorul Suediei si al celorlalte echipe cand faceau niste pariuri au aflat ca Grecia e o echipa buna, intreband la casa de pariuri au aflat ca Grecia a castigat data trecuta Campionatul European de Fotbal. Amuzant nu?

Si ultima perla pe care am avut puterea sa o notez: „Suedia trebuie sa gaseasca alte cai spre poarta greceasca, pentru ca antrenorul ii antreneaza la cap”. Banuiesc ca e vorba de antrenorul Greciei. Acesta, in timpul pauzelor si inainte de meciuri, le ofera propriilor jucatori posibilitatea de a rezolva integrale triple si de suprafata, fizica cuantica sau chiar rezolvarea noilor teoreme matematice. Totusi, daca IQ-ul jucatorilor este scazut ar putea face cu ei adunari, scaderi sau, de ce nu, cea mai puternica arma de antrenament la cap „tabla inmultirii fara calculator”.

Comments on: "Grecia – Suedia, Comentarii care ne distrează" (5)

  1. mama ce rabdare ai:-) eu am renuntat la idee. nici nu ma mai distreaza. acu am deskiss si am inkiss kiss fm. de cacat. daca un dobitoc de ziarist francez spune de noi ca suntem gainari gainusa si huidu o iau pe calea lui le pen si incep cu corsicanii de anelka si makelele si ce plina e nationala frantei de urmasii lui napoleon si alte cacaturi.

  2. @ Dan
    Adevarul e ca in Franta nu exista minoritati😀
    E o paine buna de mancat in relatia „ba pe-a matii”.

  3. nu exista in acte. de facto, intreaba-l pe sotul carlei bruni.

  4. @ Dan

    Carla, draguta de ea…😀
    M-am intalnit intr-un avion ce ma aducea acasa de la Paris cu un diplomat francez care venea sa monitorizeze situatia minoritatilor din Romania. Era curios ce perceptie am eu… I-am tras-o din toate pozitiile, prin comparatii punctuale intre Romania si Franta. A bagat capul in pamant si in ultima parte a calatoriei nici macar nu mai avea curajul sa ridice ochii din podea.

  5. dupa care se duce-napoi si ne face de cacat… nu e frumos. puteai si tu sa-i dai o suta de euro, poate poate:)

Lasă un răspuns

Nor etichete

