Noutati IT, energie regenerabila, alerte

In vinerea asta m-am hotarat sa va invat cum se fac noduri. De ce?

Pentru ca m-am lovit de aceasta problema cand vroiam sa leg o sfoara pentru rufe in baie. Besmetica, fiind de nailon, se desfacea imediat si nu reuseam in nici un chip sa o fac sa stea legata. Am muncit la ea pret de vreo 10 minute pana cand am abandonat temporar. Cu ciuda m-am infipt in tastatura si am inceputa sa caut o metoda prin care altii imblanzisera sarpele.

Apropos, cine a incercat sa faca vreodata un nod la un sarpe? Eu nu, dar daca reuseste cineva sa-mi spuna si mie. In plus, e interesant de aflat si daca sarpele a mai reusit sa desfaca nodul.

Deci, acum sa revenim la oile noastre, ca am cam luat-o pe aratura. Nodurile sunt un apanaj al marinarilor. Am aflat ca exista scoli unde e materie de studiu si se da chiar si examen. Acum, poti gasi pe net multe informatii pe aceasta tema, in unele cazuri chiar manuale intregi. Din pacate, trebuie sa sapi destul de mult dupa ele si e destul de frustrant sa constati ca nodurile pe care le-ai salvat sunt aceleasi cu celelalte, dar au un alt nume si un alt desen.

Evident, dupa ce am intrat pe net am fost atat de prins de structura si multitudinea de noduri, istoric, mod de folosire, utilitati etc. incat am si uitat de framghia mea din baie.

Dupa vreo doua zile, ambitionat de noile cuceriri intelectuale am pus mana pe un print cu pozele de la mai multe noduri si am trecut la partea practica. In mod surprinzator a mers iar bestia a fost imblanzita. Prin urmare, m-am asezat batraneste si m-am apucat sa crosetez la noduri cateva ore bune. Intr-un final am constatat ca sunt bun si mandru de mine am abandonat lupta, evident dupa ce castigasem in mod repetat.

Acum socot ca a venit timpul sa va arat si voua aceste noduri, poate va vor folosi vreodata. Cine incearca cu sarpele sa-mi spuna si mie.😀


Comments on: "Hai sa croşetăm nişte noduri" (11)

  1. Hai lasa nodurile, eu ma chinui de 2 sptm. sa fac nod la cravata si neam sa iasa. Adica fac pasii bine dar rezultatul e dezastruos.😀

  2. @ Liviu
    Atunci incearca-le pe astea, vei avea cea mai interesanta cravata😀

  3. multumit?😛

  4. @ fanitza
    E facatura, unde e capul? Si nu e facut de tine…

  5. deja prea multe pretenţii!🙂

    eu am mai capturat şerpi… dar nu mi-a trecut niciodată prin cap să încerc să le fac un nod. poate cu următoarea ocazie, dacă nu dau peste ceva viperă!🙂

  6. @fanitza
    Succese iti doresc in bransa, sa-mi spui si mie daca reusesti.

  7. Catalin Dimofte said:

    Dom’le, pt. noduri de cravata eu vizitez fie http://www.krawattenknoten.info, fie http://www.tieknot.com.
    Da’ problemele sunt altele, valabile pt. noduri in general, deci si pt. nodurile lui Razvan:
    1) Cum stii care-i mai bun, ca-z doar n-o sa incerci de fiecare data 30 de variante?
    2) Daca nu exersezi foarte frecvent (si, de vreme ce bestia din baie a fost imblanzita, probabil va trece muuuuult timp pana la urmatorul exercitiu), e de presupus ca uiti repede.
    Asta sa fie oare motivul postarii imaginilor de mai sus? Razvan vrea sa devina o resursa de referinta in materie – si sa-si creasca astfel traficul pe blog???

  8. @ Catalin
    Deci vrei sa spui ca trafichez noduri pe net?😀

  9. super noduri

  10. putine noduri

  11. frumoasa expunere

Lasă un răspuns

Nor etichete

