Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Un zambet de vineri

Iata ca bunicii nostri nu erau prea cuminti. Credeti ca nevestele stiau cu ce se ocupau ei prin 1938?

Iata un abonament la… bordel (l-am primit pe email de la un prieten).

Oare era vorba de bunicul lui?

Nu mi-a spus.

Comments on: "Un zambet de vineri" (19)

  1. E veche deja.. (ma refer de cand circula pe net) dar de fiecare data cand o vad ma face sa zambesc si sa imi aduc aminte de vremurile de acu 1 secol aproape

  2. Hai ca m-am prapadit de ras. Duminica si sarbatorile legale veniti numai dimineata. E aglomeratie. =))

  3. Am mai vazut-o, cred ca am si postat-o pe blog, dar in continuare o consider este foarte tare. Si mai demonstreaza ceva: bunicii nostrii erau mai civilizati ca noi. Ei aveau stabilimente dedicate acestor activitati, totul era legal, in vremea noastra se practica pe centura si in parcarea de tir.

  4. acesta chiar este un document de valoare. este pentru prima data cand vad asa ceva.

  5. @ Axel16
    Nu stiam ca e veche, pe mine m-a distrat
    @ Liviu
    Nu spune nimic despre momenul cand baga marfa proaspata🙂
    @ Alex
    Da, meseria asta se mai practica si prin Parlament
    @ Ana
    Distractiv, nu?
    @ atirdea
    Daca as avea originalul, nu l-as arunca, l-as pune in rama

  6. comic da;

    auzi daca ar fi o arhiva cu toti cei ce au trecut pe acolo, cine stie ce am afla?

    oare acum la night cluburi e la fel?

  7. am afla niste lucruri care lor li s-ar parea normale. si oricum la bordel e mai liniste si muzica e mai buna:-)

  8. nu stiu cat de „normal” e un bordel dar cred ca ar arata mai bine decat ca pe centura.

  9. @ Ana
    Ar fi interesant intr-adevar, dar ar fi si mai interesant de studiat registrele bordelurilor de astazi.

  10. @ Dan
    De unde stii ca au muzica mai buna?

  11. @ Oceania
    Cea mai veche meserie din lume nu poate fi desfiintata doar pin ignorarea ei. Daca tot nu poate fi stopata, macar sa se desfasoare intr-un loc civilizat.

  12. foarte tare! :))) O sa-ti preiau si eu insemnarea asta, cu link catre sursa, sper sa nu fie cu suparare

  13. […] gasit la Razvan Serbu niste documente inedite: un abonament la bordel din […]

  14. @ Cristi
    Esti invitatul meu.😀

  15. Dragos Sitaru said:

    Ca student la istorie am publicat ceva legat de curvasaria noastra mioritica interbelica in „Magazin Istoric”, si regret nespus ca am dibuit imaginea asta abia dupa ce am dat textului „bun de tipar”… Evident, asta nu e ceva iesit din comun, dar ca politica de marketing sexual este senzationala… Ramane de vazut cate din bordelurile din Bucuresti sau de aiurea practicau chestia asta…

  16. @ Dragos
    Pacat, intr-adevar. Eu nu prea am cultura istorico-interbelica in acest domeniu, suna interesant. Cand apare Magazinul Istoric cu textul tau?

  17. Somehow i missed the point. Probably lost in translation🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Embers!

  18. @ Embers
    Just a little background. We are in Romania, from 60-70 years, under the communist regime the prostitution was illegal. After the World War II, the private companies where closed and only the sates companies can go to the market.
    After almost 20 years of democratic regime, the prostitution is still illegal, but is accepted by society.
    In the picture is an season ticket to a prostitution house.
    „The entire night is charged as 2 fucking”
    „For more times, you have an discount”
    „In Sundays and in hollydays you must to come earlier because is full”
    And everything is happening in 1938. Our grandfathers are cool.😀

Lasă un răspuns

Nor etichete

