Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Iata ca am primit ceva interesant de la firma Televoice, importator exclusiv al produselor Evolio.
Mentionez ca am un model mai vechi de GPS de la ei. Pana acum am fost multumit de el, mai ales, pentru harta iGo pe care o apreciez. In momentul in care voi testa si noul produs va voi spune mai multe. Si, in special, cat de util este in trafic, ca asta ne intereseaza pe toti. Pana atunci ma multumesc sa semnalez aceasta aparitie.

Deci, conform datelor pe care le am de la Televoice noile sisteme de navigatie Evolio contin locatiile tuturor camerelor radar si de supraveghere trafic din Romania.

Software-ul GPS-urilor Evolio are o baza de date cu 31.700 de camere radar fixe si de supraveghere din toata Europa, respectiv 346 numai in Romania.

Conducătorul auto este avertizat automat de GPS, cu conditia ca acesta să fie in modul Navigare, cu minim 500 de metri inainte de a intra in raza de actiune a dispozitivelor de tip radar. Aceste camere radar si de supraveghere sunt marcate pe ecranul GPS-ului prin semne grafice distincte.

In plus, GPS-urile Evolio mai afiseaza pe ecran limita de viteza legala adaptata la locatia autoturismului, calculeaza viteza autoturismului si emite semnale sonore in momentul in care conducatorul auto trebuie sa reduca viteza.

Aceasta facilitate descrisa mai sus o am si eu pe vechiul meu sistem. Din pacate, am constatat de-a lungul timpului cateva neconcordante. Spre exemplu, viteza maxima pe Kiseleff era de 50 km/h fata de 60 km/h cat este in realitate. In plus, calculul vitezei cand te deplasezi cu peste 120km/h (pe autostrada de exemplu) era destul de imprecis. Sunt curios daca aceste modificari s-au facut in noul model.

Comments on: "Evolio echipeaza GPS-urile cu harti anti-radar" (6)

  1. interesant, mai ales pt cei ce au nevoie
    e real/ i-as lua si eu unul tatalui meu

  2. E real, dar asteapta sa-l testez inainte de a da banii pe el.

  3. Cristi said:

    salut !
    am un singur comentariu de facut…
    apropo de viteza pe autostrada…gps-ul indica viteza CORECT…neconcordanta apare la bordul masinii pe ceas…
    in general…ceasul de la bordul autoturismului „umfla” viteza cam cu 4-5 km / ora, in timp ce navigatia o indica corect.

  4. @ Cristi
    De unde stii asta? Nu spun ca nu e adevarat, dar e tare ciudat.

  5. La preturile la care pot fi achizitionate, tinand cont ca vin cu harti incluse, softuri de navigatie premium precum igo si caracteristici puternice, inclusiv aplicatiile multimedia, gps-urile evolio pot fi categorizate ca adevarate optiuni atunci cand cauti un accesoriu util pentru masina ta. Chiar sunt OK!

Lasă un răspuns

Nor etichete

