Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Dragostea de munca este foarte mare. Mai ales de la prima intalnire.

bursa.jpg

Comments on: "BUrsa locurilor de munca pentru romi" (5)

  1. gigi capsunaru said:

    Si bulibasa ce? A’?

  2. orice inceput e dificil. noi nici dupa aproape 20 de ani nu ne-am facut bine. mde…

  3. razvanserbu said:

    @ Dan
    Nici nu avem cum. Totusi, am vazut zilele trecute un tigan cu gipan care s-a dat jos din masina si s-a dus la un cos de gunoi ca sa arunce o hartie.

  4. e un semn. din pacate suntem suficienţi şi uităm că nu suntem departe. îmi povestea tata că după ce au ars cu tancurile groapa floreasca i-au mutat la bloc şi şi-au făcut folul cu parchetul. mi se pare logic. am mai vazut la viaţa mea populaţii strămutate în alte contexte culturale şi procedau similar. dacă noi am fi avut mai multă minte nici ei nu erau aşa.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

