Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Dupa lansarea noului Sandero simultan cu cel al noii sigle de la Dacia, blogurile si ziarele au fost asaltate de cititorii indignati de asemanarea intre noua sigla si un desfacator de bere. Urmatorul pas previzibil a fost utilizarea in diverse „reclame” a noului logo.

Intr-un post anterior am aratat cum par putea castiga Dacia de pe urma acestui fenomen. I-am contactat prin e-mail si le-am propus sa se distreze alaturi de noi. Deci, in loc sa radem noi de Dacia, le-am sugerat sa ne distram impreuna.

Raspunsul lor extrem de „corporate” este urmatorul:

„Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre.

Dorim sa va multumim pentru oferta facuta dar va informam ca firma Dacia nu este intr-o criza de imagine ci dimpotriva perceptia publicului este una pozitiva privind schimbarea identitatii de marca. Va multumim pentru intelegere. ”

Prima fraza nu are nicio legatura cu subiectul deoarece eu incercam sa le fac lor un serviciu nu eu am apelat la serviciile lor. O fi vreun „robot” care o pune acolo la toate mail-urile. Deci, parerea lor este ca nu au nicio problema. Adica, tot ce s-a intamplat pe net zilele trecute nu ii afecteaza cu nimic. Vom vedea🙂

Lasă un răspuns

Nor etichete

