Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Vine primavara

Compunere de clasa a patra? NU. Nu e stilul meu. Totusi, cu ocazia intrarii in primavara calendaristica va dau un prilej ca sa mai uitati de poluare, de politicieni, de mizeria materiala si umana din tara noastra.

Deci, daca traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul poate ar trebui sa fim un pic mandri. Zilele trecute am descoperit un scurt filmulet cu titlul „O lume fara Romania”. Este extrem de interesant cum te lauda unii oameni.

Evident cel care a facut filmul nu traieste in Romania ca altfel ar fi renuntat din start.

E bine sa vezi paretea plina a paharului.

Daca faceam eu filmul arata cu totul diferit: o lume fara nesimtire, manele, cersetorie, tiganie, şuţi, borfasi, fara Tariceanu, Remes, caltabosi, tuiculita, spaga, fara Q-ariu, Jiji, „care este” – Vanghelie, Iliescu, Cozma, VC Tudor, Basescu, Nastase si fara Prostanacul. – O ce lume minunata ar fi!

In timp ce scriu acest post pe sub balconul meu a trecut un tinerel cu castile la urechi care asculta manele. Eu stau pe o un bulevard central, (cu zgomot pe masura, la etajul doi) si am auzit manelele baiatului foarte clar.

Oare cati decibeli ii strabateau creierul?

O singura explicatie e posibila: baiatul nu avea nimic in cap – pentru rezonanta.

Update: Am aflat ca acest clip a fost sponsorizat de Guvernul Romaniei.

Deci, AICI SUNT BANII DUMNEAVOASTRA!

Comments on: "Vine primavara" (2)

  1. Eu partea cu femeile n-o înţeleg.😛 Laetitia Casta e corsicană. Plus că n-am câştigat nici un Miss World sau Universe.

  2. @ Gradinariu
    Traditia noastra orala spune ca avem femei frumoase – Vezi cantece de genul „femei frumoase ca-n Bucuresti/ In toata lumea nu gasesti”.

Lasă un răspuns

Nor etichete

