Weblog de IT si nu numai

Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Sa ma las de tigari?

Magarii au scumpit iar tigarile. Sa fii fumator este destul de scump in zilele noastre. Dar… placerea de a iesi la o tigara, de a savura in liniste o bere sau un ceai/cafea…

Dar cine vrea ca EU sa ma las de fumat? Pai… ar fi mama, ca orice mama, soacra si acum, mai nou, a inceput si cel mic sa ma bata la cap. A venit chiar cu o revista de la scoala intitulata “Cum sa te lasi de fumat”. E cam enervant ca un pusti de nici 9 ani sa-ti tina teorii.

Fumez de aproape 25 de ani si acum m-a pocnit aceasta idee. Ei, mint si eu un pic. De fapt, cochetez cu lasatul de fumat de multisor, dar acum m-am hotarat ca ar fi cazul… sa ma hotarasc. Intamplarea face sa am un client al www.banipepost.com care e specializat in domeniul lasatului de fumat.

Baiatul vinde aburi, nu abureli :D impachetati in niste cilindrii de toata frumusetea, cunoscuti si sub numele de tigari electronice. Bun, deci baiatul este extrem de convingator cica tigara electronica pe care o vinde el e cea mai buna, din lume. O fi, nu zic nu.

Stiu doar ca un prieten si-a cumparat mai demult o tigara electronica. Am tras si eu doua fumuri din ea. Nu m-a impresionat prea tare. Oricum, nu mai stiu nici ce tip e, nici daca e o marca cunoscuta sau nu. Pe de alta parte omu’ care le vinde pe astea si care-si face reclama la mine, imi spunea ca pe piata sunt multe ţepe cu tot felul de chinezarisme facute pe vapor. Tigara electronica daca nu e buna, patesti ca baietii de pe forum-ul cu tigari electronice. Acusi.. eu nu ma pricep la astea, dar ma tenteaza ideea. Eu zic ca o sa-mi iau una, o sa ma scarpin usurel la buzunar pentru ea.

Ce e mai neplacut la tigarile astea electronice e faptul ca le poti fuma oriunde, chiar si inauntru, langa unul sau mai multi nefumatori. Sic! Pe de alta parte, nu se termina, precum tigarile clasice, ci atunci cand li se termina bateria sau aburii. Prin urmare, eu de unde sa stiu ca am fumat o tigara si nu doua ?

Cel mai frica mi-e ca dupa ce o cumpar voi ajunge sa fumez prin casa tigara electronica si cand ies pe afara tigarile normale. Prin urmare cheltuieli duble, beneficii zero. Cred ca pe undeva va trebui sa umblu si la vointa… Oricum, situatia e gravida si daca nu se naste vreo complicatie, voi izbandi. Cica fara efort. S-o vedem si pe asta.

Pe domnul cu tigarile il gasiti la tigara electronica, si cred ca se supara daca-i spun ca si-a deschis o tutungerie.

Oricum, o sa va mai spun prin ce-am trecut.

Sa ne aprindem o tigara si sa gandim pozitiv. Daca ai poti sa-ti aprinzi si o tigara electronica bine, daca nu, ia-o pe clasic. Daca nu fumezi de ce-ai mai citit postul asta?

13 aprilie, 2011 - Publicat de | Diverse, Tehnologie | , , ,

26 comentarii »

  1. Parca ai fi scris despre mine, nu de spre tine, in postul asta, cu diferenta ca pustiul meu are 10 ani. “Electronica” am incercat-o inca de anul trecut, exact iepurasul mi-a adus-o. Norocul meu ca n-am dat bani pe ea. Eu am fost si la consiliere. Acolo sa vezi abureala :)
    Oricum inca lucrez la lasat :)

    Comentariu prin Cati Lupaşcu | 13 aprilie, 2011

  2. Nu producatorii le scumpesc. Accizele si taxele pe viciu ard buzunarele.

    Comentariu prin krossfire | 13 aprilie, 2011

  3. Pareri si pareri iar statul incaseaza accizele,tigara electronica sau clasica,raspunsul este in titlu(eu zic sa le lasati.)Stiu…”usor de zis”.O seara buna.

    Comentariu prin elizabethela | 13 aprilie, 2011

  4. Suma viciilor e constanta, eu sic sa te gandesti la noul viciu, gen….citit romane politiste, calatorit cu familia, spalat vase….ceva, dupa ce ai gasit noul viciu te lasi de tigari.
    Zic si eu, la mine toti prietenii care s-au lasat, s-au apucat dupa un timp in nou.

    Comentariu prin sofia | 13 aprilie, 2011

  5. cea mai buna ”electronica” este vointa. si eu am fumat multi ani si nu credeam ca o sa ma las, dar s-a intamplat minunea si n-am mai pus o tigara in gura de 3 ani.
    am 2 amici care au rarit tigarile cu ajutorul ”electronicelor”. nu stiu dc erau de calitate, dar au ajuns sa nu mai simta nevoia de tutun, ceea ce e un lucru bun.

    Comentariu prin tykryt | 14 aprilie, 2011

  6. Nu e nevoie de prea multa vointa cu tigara electronica. Citeste forumul si vezi cat de multi sunt cei care au trecut la aburi… fara efort. N-are legatura cu Nicorette sau plasturi… e ca si cand ai fuma.

    Comentariu prin forumtigaraelectronica | 14 aprilie, 2011

  7. @ Cati Lupaşcu
    Chiar, cum e la consiliere?

    Comentariu prin razvanserbu | 14 aprilie, 2011

  8. @ krossfire
    Adica tot la Boc si la Basescu ajungem? Da’ in SUA de ce-s asa de scumpe si de de se scumpesc si la ei? Si in UE e aceslasi “trend ascendent”. E o mânărie pe undeva…

    Comentariu prin razvanserbu | 14 aprilie, 2011

  9. @ elizabethela
    Voi incerca, sa ma sfatuiesc cu iepurasul…

    Comentariu prin razvanserbu | 14 aprilie, 2011

  10. @ sofia
    Ala da viciu, sa speli vasele, ce crezi ca sunt sado-maso?

    Comentariu prin razvanserbu | 14 aprilie, 2011

  11. @ tykryt
    Imi place ca ai o atitudine pozitiva.

    Comentariu prin razvanserbu | 14 aprilie, 2011

  12. @ forumtigaraelectronica
    Gata, sunt convins, voi incerca…

    Comentariu prin razvanserbu | 14 aprilie, 2011

  13. Cum este? O experienta nu tocmai placuta, mai aveau putin si ma legau de stalpul infamiei si puneau trecatorii sa arunce cu pietre in mine.

    Comentariu prin Cati Lupaşcu | 14 aprilie, 2011

  14. Da, da! Sa-mi spui si cand te lasi de respirat! :P

    Comentariu prin Ana lu' Manole | 14 aprilie, 2011

  15. Da.

    Comentariu prin andryusha | 14 aprilie, 2011

  16. [...] Sa ma las de tigari? – Razvan Serb [...]

    Pingback prin Pentru cei care nu stiau cat de COMUNIST a fost Valeriu Stoica, ideologul “dreptei” băsiste « Hai ca se poate! | 14 aprilie, 2011

  17. Mai faci smecheria aia cu desfacutul brichetei, care ma fascina pe mine de mic?

    Comentariu prin Andrei Tinu | 15 aprilie, 2011

  18. @ Cati Lupaşcu
    Te pomenesti ca mai si plateai pentru asta. :D

    Comentariu prin razvanserbu | 15 aprilie, 2011

  19. @ Ana lu’ Manole
    Maine e bine?

    Comentariu prin razvanserbu | 15 aprilie, 2011

  20. @ andryusha

    Daca zici tu…

    Comentariu prin razvanserbu | 15 aprilie, 2011

  21. @ Andrei Tinu
    Evident. Nu stiam ca iti mai aduci aminte.

    Comentariu prin razvanserbu | 15 aprilie, 2011

  22. Stau turtit in scrumiera
    N-am ramas decat un muc.
    Prea cu pofta a tras din mine
    Cel ce tare m-a placut.

    Sunt stapan pe viata voastra
    Eu vicleanul de tutun
    Va scurtez zilele voastre
    Ma consider cel mai bun!

    Rad in hohote de voi,
    Ma iubiti si n-am ce face.
    Cu nesat trageti in voi
    Fumul ce si mie-mi place.

    Rotocoalele de fum
    Ce stau suspendate-n zare
    Este clar ca la cafea
    Sta deoparte si-o tigare.

    Stop!Striga sufletul tau
    Innecat de-atata fum.
    Corpul prea ti-l otravesti
    Spune stop tigarii-acum!

    Nu-l lasa sa te domine,
    Nu fii slab cand poti fi tare!
    Esti stapan pe viata ta,
    Da-o-n colo de tigare!!

    Comentariu prin Lumi 12 | 16 aprilie, 2011

  23. @ Lumi 12
    Dureros de adevarat

    Comentariu prin razvanserbu | 18 aprilie, 2011

  24. A trecut mi bine de-o lună: ce efect a avut ţigara mincinoasă?

    Comentariu prin Florina | 16 mai, 2011

  25. @ Florina
    Maine sau poimaine cel tarziu o achizitionez. Oricum, primul efect a fost ca de cand am luat hotararea sa ma las de tigari cu ajutorul tigarii electronice… fumez mai mult. Ma gandesc ca nu o sa mai gust tigara normala si trag acum cat mai pot din ele. :)

    Comentariu prin razvanserbu | 16 mai, 2011

  26. ***Milioane de oameni au reuşit să se lase de**fumat**. Mai**sănătos**, mai curat şi cu până la 80 % mai**ieftin** decât**ţigările** clasice. Elimină**fumatul pasiv**! Intră pe**http://www.nanoline.ro/** şi** **cumpără-ţi acum**online** o**ţigară electronică**.**Importator** **produse**originale.Baterii, consumabile, accesorii Joyetech, Sailebao, Kanger**,** **pentru toate modelele,**ego**C,** ego**T, 510, 901, eCab şi multe altele.** Lichide VG şi PG**, marca**Dekang, Heaven Gift, Liqua

    Comentariu prin cosmin | 20 septembrie, 2012


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

